Gulcin60 valla o zaman ne diyeyim bişey diyemedim şimdi 😀 ben burda okuduklarım cevremde gördüklerimden dolayı catlarsamda Çatlıyım artık napayım diye hiç bişey kullanmadım suan bişey yok tabi aklıma geldikce kontrol ediyorum sagımı solumu 🤣 bugün 33 oldum bakalım belki çatlarım diye de hazırlıyorum pskolojik olarak kendimi ama benim o göbek çizgim bile olmadı daha 😀