Ggggggggggg Kızlar merhaba ikiz bebek bekliyorum daha 6+5 😌 şimdiden karnımın çıkması normal mi ? Ben mi kilo alıyorum anlamadım yani gören şaşırıyor . Son üç dört aydır kilo almıştım göbeğim çıkmıştı ama içime de çekemiyoruz kotlarımın içine giremiyorum 🤷🏻♀️
Ggggggggggg Muallimehanim çok tuhaf ya hamileliğimi saklamışım da aslında üç aylık gibi filan ima yapanlar oldu 😂
Ggggggggggg Tazeanne0134 geçen hafta iki keseyi ve bebekleri gördük Perşembe günü duyarız dedi doktor bi gidip dinlicez daha duymadık Canım sen dinledin mi? Keseyi gördükten sonra bi daha kan testi yaptırmadık önce bir kese sonra iki kese oldu .
Tazeanne0134 Ggggggggggg ben ilk keseyi gördüğümüz de tekti 2 hafta sonra da kalp atışlarını dinlemek için gittik 7+3 de dinledik şimdi de 8+6 haftalık hamileyim normal mi bu yükseklik ya da ikiz olabilir mi 8 temmuz da doktora gidecez
Ggggggggggg Tazeanne0134 genelde kese görünmediyse bile kap atışı çift olup öğreniliyor şimdiye kadar öğrenirdin Canım bence değerin bana normal deldi 2 ayı geçmişsin çünkü ama tabi bilemiyorum doktorlar daha iyi bilir 🤷🏻♀️