Aysedgrlikrkmz Bugün bebeğimin hareketini neredeyse hiç hissetmedim dün çok ayakta kaldım dün geceden beri hissedemedim bugün de ayaklarım balon gibi oldu ve yanıyor normal mi ???? Bilgisi olan var mı başına gelen ya da ???
Ozlemsvr Aysedgrlikrkmz canim bazen bebekler uzun süre uyuyabiliyormuş. Bir de yorulmussun ondan olabilir. Ama her ihtimale karşı hastaneye git baksınlar için rahat eder. Ayaklarını da esin yaparsa soğuk suya sok ve sabunla masaj yapsın çok rahatlatıyor.. Sağlıcakla al kucağına inşallah 😊
zeliha2702 Aysedgrlikrkmz balon gibi olması normal olabilir de hareketleri hissetmemen normal olmayabilir Allah muhafaza gidebiliyosan yarın bi git istersen. İçin rahat olur en azından.
Gamzeckr Aysedgrlikrkmz yemek yedıkten sonrada eger hıssetmedıysen yarın doktora git canım ben bu durumu yaşadım kesınlıkle doktora gtmenı önerırım
Aysedgrlikrkmz Efsoo bşy yoktur dimi ? Yaa endişeleniyorum normalde kıpır kıpır oluyordu ne yedim ne yaptıysam faydası olmadı
Efsoo Aysedgrlikrkmz insallah bidey olmaz canim.mutlaka doktoruna gorul ama.icin rahat etsin.bende oyle olunca gorunuyorum doktora