Babuze Bsrozsamli azalıyor önceleri bitti diyorsunuz ama bakıyorsunuz hala var sonra tamamen geçiyor 14 te bişey kalmaz inşallah
Damlisss @Bsrozsamli 18. Haftadayız malesef hala tam gecmedi ama hafifledi biraz en azından aksamları olmuyor artık 😊 Rabbim daha büyük dert vermesin bulantı benimde cok oluyodu gecti şükür 🙏🏻 kızım olacak bu arada inşallah 🤲🏻👼🏻
Bsrozsamli Damlisss Allah sağ salim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏 çok şükür tabiki bu hallerimiz Allah daha büyük dert vermesin 😊
Bsrozsamli Tazeanne0134 Allah hepimize yardım etsin inşallah, zor süreç evet ama çoğu İnsan bi evlat için ne kadar uğraşıyor. Bunada şükür 🙏
Tazeanne0134 Bsrozsamli kesinlikle katılıyorum Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah bizlere de hayırla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Bsrozsamli Tazeanne0134 amin inşallah, bütün hamişler Rabbim hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımız 🙏😊
Damlisss @Bsrozsamli 14. Haftada baya azaldı sonra da birden gecti 😊 Rabbim hepimize sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 Hiç geçmeyecek gbi geliyo basta inan ben cok aglamıstm bulantım cok agzımın tadı kötü diye sonra hoop sanki hiç olmamıs gbi oluyo inan birazcık sabret canım😊😊
Bsrozsamli Damlisss o kadar beni tarif etmişsin ki bende çok bunalıyorum durup dururken sinirden ağlıyorum, ama sabretmeyi öğreniyoruz. Amin canım Allah hepimizin yavrularını hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🥰
Dnznrgz Bsrozsamli bende de var o tabi hiç aklıma gebelikle ilgili olacağı gelmemişti ben dis macunundan sanmıştım onu değiştirdim sonra tesadüfen gördüm 12 haftaya girdik hala var o tat :(