35+3 üz,bugün çok hareketli yine bebeğim. O hareket ettikçe istirahat halinde batma, makat kısmına baskı oluyor. Öyle hareketler yapıyor ki sanki ıkınsam çıkacak gibi.. sinir uçlarıma dokunuyor sanki bağırıyorum aniden evin içinde.. varmı bu durumu yaşayan??