E bebekte humananın emziren anne çayları çar rezeneli de var ikisini de kullandım çok memnun kaldım maden suyu ben de çok süt yapıyordu ama karadut şerbetini tavsiye ederim canım üzerine yok aktardan alabilirsin reçel gibi koyu sabah akşam bir yemek kaşığı şurubu 1 su bardağı suyla açıp içiyordum çok güzel süt yapıyo tavsiye ederim