Merhabalar 38+5 haftalik hamileyim bugün kontrole gittim ve bebegimin basi kanala tam oturmamis 1.5 cm acikligim var
9 gün icerisinde gelmez ise suni sanci ile dogumu baslatikcaklar.
Ama korkuyorum . Direk sezeryan olsammi diye düşünüyorum tecrübeli anneler bana fikir verebilirlermi.. suni sanci cekmem ne kadar mantikli direk sezeryan olsammi kararsizim