Minigim_34 26 hafta 4 günlük hamileyim nst sancı çıkıyor sertlik hissediyorum doktor ilaç vermedi dinlen diyor bu şekilde 35 sonrasını görür müyüm
Haribo42 Minigim_34 bendede sancı çıktı 27 de kasılma anında .banada nidicard vs vermedi o ilaçlar zararlı elimizden geldiğince içmemeye çalışıcaz dedi progestan ve magnezyum verdii yine kasılıyprum .. üstelik hiççç kalkmıyprum hep yatıyorum hep
Tamam Minigim_34 magnezyumu ihmal etmeyin ve tuvalet harici hiç kalkmadan yatın en az 2 hafta.Muayene etti mi?açıklık var mıymış?
Minigim_34 Progestan hap ve magnezyum kullanıyorum nst çıktı zaten sancı ama bişey yapmayıp gönderiyor serviks uzunluğu 43 mm
Haribo42 Minigim_34 serviks uzunluğun çok iyi canım inş bol bol dinlen biley olmaz ama yorma kendini o kasılma anlarında mümkün olduğunca uzan
Minigim_34 Karnın bir anda tahta gibi sertleşiyor 10 saniye sürüyor 1 saat içinde en az 4 defa düzenli geliyorsa bu kasılma bazılarının da ağrısı da oluyor o anda