Merhaba ekim anneleri veya eylul sonu anneleri diyeyim. 🤣🙋♀️ biz 24+3uz alışverişimizi yaptik bi kac eksigimiz var aslinda baya vardir ama kaba taslak tamamladik diyeyim. Sizce daha ne almaliyim nrler eklemeliyim? <a href="https://hizliresim.com/00qZgo"><img src="https://i.hizliresim.com/00qZgo.jpg"></a>