Arkadaşlar yine ben . Ben bişeye çok üzülüyorum 29 haftalığım ve ben okuyorum burda yok çok tekme atıyo canım avıyo çok hareketli diye benm ığlum hiç öyle olmadıı çikolatada yesem öyle değil. Karnımda çok çıkmadı acaba diyorum karnımda çıkmadıya çok yerimi dar sığamıyomuu :( bide bebek çok aşağıda riskli gebelik bebek kasığıma sıkışmış kalmış gibi :(