Mucizeemm Zeynpatak işte son 10 tane kaldı hemen bugün bi tane daha aldık bol bol kakasini yapsın diye 😂😂
deletedmom9494 Premsesimvaar valla şahsen marka birşey almamıştım BİM’e gelmişti 40 lı olarak 15 tl mi neydi BİM’lerde şuan o yok zaten belki yaramıcak bebeğe değiştirmek zorunda kalırım dimi haklısınız 🤔
Premsesimvaar deletedmom9494 aynen canım bende bugün 45 li aldım evy baby( ıslak mendil hediyesi vardı bide🤗) 26 liraydı.. Bebeğimin tenine uyarsa hep alırım ondan.. Sonuçta hastaneyi atlatalım da hayırlısıyla gerisi kolay bez hep bulunur .. ☺️
Depresif_polyanna lilamom bebeğin poposuna garanti yok sonuçta 😁 az olmasın da çok olsunn zararı olmaz
lilamom Depresif_polyanna aynen tam sicakta dogucak bide az degistirip pisik olmasindan sa ilk zamanlar rahat etsin bari
lilamom Premsesimvaar bende simdi iki paket prima premium var ama bidaha almam migros minies denicem 2 numarayi oda baya uygun
lilamom espalp ben o ara onu dusunemem 😂 zaten bebislerin kilosu son aylarda uc asagi bes yukari belli oluyor bizim hep haftasiyla o sekilde dusundum
lilamom DLN_ELA06 molfixin boylari diger bezlere gore kalip olarak kucuk diyordu burdaki arkadaslar ama tam bilmiyorum canim 🤷🏻♀️
Atlarlayasayan lilamom ben de 2 paket aldım toplamda 80 tane falan var.kızım gğnde 7 kez falan altına yapıyordu
Cansn lilamom bir arkadaş ilk ay 240 bez kullandığını yazmıştı. Kaldı ki zaten günde 8 tane desen o ayarda oluyor. Ben o ayarda almıştım hediye de çok geldi bilemiyorum nasıl olacak
lilamom Cansn bezde hediyemi geliyor😁 bizede gelse keske ama almadan sorsunlar barids 2 3 numara diyelim bir ise yarasin