Arkadaşlar 29+6 haftalık hamileyim. Ellerimde şişkinlik ve uyuşma var. Hem ağrıyor hem tutmuyor. İnternette karpal tünel sendromu yazıyor. Doktorumu aradım ödemden dedi ama öden bu kadar ağrı uyuşukluk yapar mı. Yarın doktora gitmeyi düşüyorum. Ortopedi yemi yoksa nörolojiye mi gitmeliyim. Başına gelen var mı öneriniz nedir