Ngrs boğazdan demiş arkadaşlar ama boğazdan okadar kan geleceğini düşünmüyorum benim başta kahverengi çıkıyor baya sonra kana çeviriyor . Midenin iltihaplanmasıymış reflü gibi birşey internetten bak yememen gereken şeyler var domates, kızarma, baharatlı ve dondurulmuş gıdalar, dondurma çikolata bu tarz şeyler daha fazlalaştırıyor portakal, limon , çay kahve kola tarzı asit içeren şeyler yiyip içmemek gerekiyormuş doktorumda öyle söyledi. herşeyden tiksindim ben kusa kusa bazen dayamıorum yiyorum ağlıyorum kusmaktan sonrada 🤦🏻♀️😕😓 genede oluyor