Coffeeandcat 38+0 ve beklemedeyiz bakalım.Hayırlısı ile gelsin güzel kızım inşallah.Herkesin Allah yardımcısı olsun.
Bnhr Haftadayız suanlık normal doğum icin bi problem yok dedi doktor ama henüz catı muaynesi olmadım daha..