Tazeanne0134 4 haftalık hamileyken b-hcg 17.894 çıkmıştı ama tek kalp atışı ve tek kese vardı benim ikiz değilse neden bu kadar yüksek normal mi?
esractn Tazeanne0134 beta hcg ye dogru baktiginizdan emin misiniz nokta koyulan yere ozellikle? Benim 9853.2 çıkmıştı ikizlerim oldu. Sizin 1789.4 dür degeriniz bence muhtemelen bu degerde tek gebelik oluyo cogunlukla zaten