Myramls Neslihan53 kesinlikle katılıyorum bende Sibel hanımdan memnun kalmadım ilk ona gittim şimdi selma hanıma gidiyorum kendisini iyi bir doktor olarak görüyorum Sibel hanım bizi çok korkuttu sağolsun
Neslihan53 Myramls korkutmakları meşhurdur zaten hiç düşünmüyo hamileleri zaten kafaya takıyoruz en ufak seyi oda bizi rahatlatması gerekirken dahada fazla endişelendiriyo
Srpzg Tugba7 peki siz detaylı ultrasonu nerde yaptırdınız acaba. Şar da mı yoksa üniversite hastanesinde mi
Tugba7 Srpzg Ben şehir dışındaydım o sıra haftası geçiyordu onun için hemen verdiler sırayı 3 gün içinde girdim detaylıya yani bence ilk oraya başvurun olmazsa Şar’a gidersiniz