Ilknurko Bugun muayne oldugumda kese gozuktu ancak suan 5 haftalık gebeyım.Bebek veya kalp atışları duyulmuyor,gorulmuyor.Dış gebelık olsaydı kese oluşurmuydu? doktora sormayı unuttum.Merak edıyorum bılgılerınızı paylaşırsanız cok mutlu olurum :)
Smg38 Ilknurko tam 5 haftalikmisiniz acaba dış gebelik olsaydi keseyi tuplerde falan gorurdu doktor ve kesinlikle soylerdi icinizi ferah tutun 6.haftada bebeginizi gorursunuz insallah🤲
Deletedmom277 Ilknurko Zaten 5. Haftada genelde kese görünüyor sonra seni 1 hafta 10 gün sonra çağırır kalp atışını duymaya.
Tazeanne0134 Ilknurko dış gebelik olsa bildiğim kadarı ile kese görünmez ve ince bi şey daha kalp atışını şuanda duyamazsın zaten 7-8 o aralarda oluyor kuzum bazen 6.haftada da duyuluyor kişiden kişiye değişir ben 5.haftada keseyi 7+3de de kalp atışını duyduk
Zehralismail Ta keseyi görene kadar dış gebelik olup olmadığı anlaşılır. Sizde görülmüş bu dış gebelik değil. Ve bebek görünene kadar da boş gebelik olup olmadığı belirtilir. İnsallah kesenizde o minik kalbin atışlarını duyarsınız.