Serenty Mlsgzll nasıl geçti acaba.ozlem hanım mi ilgilendi sizinle .şuan bende ona gidiyorum merak ettim
Serenty Mlsgzll gerçekten mi . bunları duyduğuma çok sevindim.sezeryan mi normal mi oldu acaba.aslinda bende memnunum ama şuan bizi biraz sezeryan a yönlendiriyor gibi geldi.emin olamadım.biraz şüpheye düştüm.
Susam54 6 bin diyemezler ya ben daha geçen ay sordum 3750 normal 4250 sezaryan olmuş yanlışınız var..
birgulrg Bazı doktorlar dışarıya yönlerdiriyor mesela benim doktorum Sonomar a git istersen hastanede pahalı demişti