Fatofaruki Kzlar artık kasık mı ne bılmıyorum sankı seyımın kemıklerı agrıyor yuruyemıyroum doktorada yarın gıdıcwm 36+2 yım . Benım gıbı olan var mı acıdan yuruyemeyen ya da neden oluyor bu . Acıklıgım fılan varmıdır sızce
Deletedmom277 Fatofaruki Açıklığını biz değil sen bile anlayamazsın. Ağrıların olabilir son haftalardasın fazlaca ağırlığın var bu da baskı yapar kasık ağrısı çok normal bebeğin artık yeterince büyüdü haliyle baskı yapıp ağırlık verebilir.
denizannee Fatofaruki 27den beri aynı ağrılar bende de var yarın 32 olucam. Geçen cuma gittim bende açıklığa ve rahim ağzı uzunluğuna bakıldı.hersey normal dedi nstye de aldılar sancı çıkmadı çok şükür. Bebek baskı yapıyormuş ve son güne kadar devam edermiş bu ağrılar. Kasıkla özel bölgenin birleştiği yerdeki kemik kırılacak gibi oluyor banada. Dayancaz artık yapicak bisey yok canları sağolsun 🙇♀️
Fatofaruki Canoglumbenm yanı boyle olup hastaneye gıdınce acıklık var falan denılen dıye sormustum bı umut belkı erken dogururum dıye
Aguze Bende 36.2yim çok ağrılarım var bi kaç gündür yürümekte bile zorlanıyorum yere basınca afadersiniz şeyime bi ağrı sokuluyo sancım oluyo