Elifff34 Merhaba. Benim gibi yolun daha başında olanlar var mı acaba ? İlk randevunuz, kontrolünüz ne zaman ? Neler hissediyorsunuz ? ☺️
Hilaliko Elifff34 bende tam 5 haftalıgımm carsb doktora gıdıcem gecmıyor zaman ya❤️Hayırlı saglıklık haberlerle yolumuza devam ederız ınsallah
Mutire Elifff34 sizi minnaklar siziiii biz 20+5 olduk ama yine de bi göz atiyim dedim Allah sağlıkla kavuşmayı nasip eylesin kuzum 😍😍😍🤲🤱🤰