Srpzg Arkadaşlar iyi akşamlar. Ben 18 haftalık gebeyim. Ayaklarım çok şişiyor. Böyle bişey yaşayan var mı. Yorum yazarsanız çok sevinirim
Dnzozi Srpzg canım ben 23 haftalığım benim daha yeni başladı ayak şişkinliği. Bol su iç tuzdan uzak dur bi de otururken ayağını uzat altına yastık koy. Çok fazla ayakta durma ve akşam serinliğinde yürüyüş yapmaya çalış. 😊🤗
Srpzg Dnzozi ya KPSS ye hazırlanıyorum. Derslerde oturuyorum iki gündür de çok yoğun ders var. Çok oturmaktan sanırım.