Kezban03 Bebek 2 kat halinde önce popo çıkıyor anne biraz ıkınınca ayaklar vajinadan kurtuluyor ondan sonrada kafa.Bazıları direk ayak olarak geliyor ama prosedür aynı.Ters doğum yapmadım burda mümkünatı yok zaten sezeryansız bırakmazlar.doğum videolarından izlediğim kadarıyla biliyorum.