Mimozam06 Canım yeni doğan kısmında kışlıklar da var aslında. Ben de önümüz kış diye genelde uzun kollu, yünlü şeyler almaya çalıştım. Ama kısa kollu çıt çıtlı badilerden alabilirsin zaten kıyafetinin içine giyecek üzerine bir şey mutlaka giydiririz. Ve bana denene göre çok faz çıt çıtlı badi lazım oluyormuş. Ben e bebek ve civil in internet adresinden de çok şey aldım. Kışlık tarzı şeyler de var bakabilirsin. Dün civil den emzik aldım ikili phlips avent :) dayanamıyorum her şeyi alasım var.