Kızlar doğuruyorum heraldeeee
Gece 4 de sancıyla birlikde nisanim geldi acile gittim 10 gibi 1 santim açıklıkla eve geri geldim ebe sıklasınca sancın geri gel dedi bugun gece veya sabaha dogurursun dedi ama acıklik 1 santim suanda sancılarım 5 dakkaya 3 dakkaya bir geliyor ama dayanılcak gibi değil dualarınızı bekliyorum geceye kalmaz bu sekilde bida giderim galiba acile