Evet kızlarr benimde artık bir doğum hikayem varrr🥰
19 haziran perşembe gece saat 4 de hafifden bi adet agrısıyla kalktım yatakdan dedim evet galiba benim minik kızım gelmek istiyo 39+6 hafdalıktık artık bekliyoduk cuma günüde kontrolümüz vardı neyse sancılarımın arttığını fark ettim artıkk 7 dk da bire düştü eşim sekizde işe gitti dedim bugun baba olabilirsin sancım var heran carabilirim dedim ugurladım işe ☺️ Sancılarınızı ayakta yürürken karşılarsanız daha iyi oluyo kızlar 👍 saat 9 oldu annemi uyandırdım sancım var diye lavabo ya gittim nişanımda gelmişti eşimi aradım gel gidelim bebek geliyo galiba diye eşim geldi gittik hastaneye muayne etti 3 cm acılmam varmış 🤷🏻♀️Ama yarım saat sonra 5 cm oldu bol bol yürüdüm pilates topunda hareketler ettim artık sancılar dahada arttı tabi 😱 saat 3gibi 7 cm oldu acılmam allahım hadi bitsin artık diye dua ediyorum 🙏🏻 Sonra bana bi iğne vurdular ağrı kesici diyo ama suni sancı verdi bence çünkü o igneden sonrası yok bende 😂saat 16.59 bi cığlık bi ağlama kızım kuçağımda ondan sonra ne acı ne agrı hiç bişey hatırlamıyosunuz o kokuyu ilk ten temasını hissedince dünya değişiyo Allahım herkeze yaşatsın bu duyguyu inşallahh🙏🏻🙏🏻 Kızımla yürüyerek odamıza gittik herşey çok güzel çok şükürr 🥰🥰 benim hikayemde böle biraz uzun oldu helal edin 🖐🏻 Anne olmak çok güzelll 🥰❤️❤️