17.06.2019 Pazartesi aslında sıradan bir kontrol iken doktor suyumun az olduğunu bebeğin hareketlerini takip etmemi on hareketi tamamlarsa Çarşamba tamamlamaz ise Salı günü yani ertesi sabah erkenden hastaneye doğuracakmış gibi hazırlıklı gelmemi söyledi saat 3 gibi hastaneden çıktım eve dönüyorken anneme sanki adet sancısı gibi sancı hissettiğimi söyledim ama çokta oralı olmadım eve geldik yemek yaptım daha sonra diğer iki kızıma yemek yedirdim eşim işten geldi çocukları eşime bırakıp annem ile sosyete pazarına gittik 😂😂 daha sonra evde bakliyat kalmamıştı Doğum yakın birazda stok yapayım şehir dışından gelenler olur dedim markete girdik aldık herşeyi eve döndük....eşim karpuz yemişti tabakta birkaç dilim kalmıştı tam oturdum yemeye başladım kiiiiiii bende allah diye bir ses 😊 işte Doğum sancısı buydu anne saate bak dedim ve beş dakikada bir beni rahatsız eden biraz şiddetli şekilde geliyordu doktorumu aradım hastaneye geçmemi söyledi o sırada kahve yaptım içmeden gitmem anne dedim sancı geldikçe evde yürüyordum kahvemi içtim annem panik hadi kızım hadi kızım bende daha dur anne 3 dakikaya sonra 1 dakikaya düşecek zaman var diyorum ve daha duşa giricem anneee 😂😂😂 sonra duşa girdim ve hemen çıktık ha bu arada eşimde diğer iki kızımı parka çıkarmıştı ben duştan çıkana kadar eşim geldi ve hep birlikte hastaneye gittik saat 20:45 te hastaneye girdik hemen arkamdan doktorum geldi ebe hemşirem beni giydirip kanımı aldı ve açıklığına bakalım dedi açıklığım 6-7 cm olduğunu söyledi doktorum hemen suyumu patlattı bi on dakika kadar beni çataldan indirmediler doktorum biraz yürütelim plates topuna otursun derken beni ayağa kaldırdılar ama yürümek ne mümkün 🤯🤯 ebe hemşireye abla ben adım bile atamıyorum diyorum ama oda bana biliyormusun ben işe gelirken her zaman iyi insanlarla karşılaşmak için dua ediyorum sende öylemisin diyor ama benim cevap verecek halim yokkkk tamam yürüyemeyeceksen tekrar seni çatala alayım dedi doktorum içeri girdi bu arada doktorumdan allah razı olsun beni hiç yalnız bırakmadı tam çatala doğru döndüm ve bir anda tuvaletimi yapıyorum sanki ama benim büyük tuvaletim geldi tuvalete gitmem gerek dedim ama bırakmadılar doktorum çocuk geliyor olabilir diyor bende tuvaletimi yapmam gerek diyorum yap hiç sıkıntı değil herşey çok güzel ilerliyor hadi yap diyor 🙈🙈 bende ayıp ama ayıp derken çatala yatırdılar doktor çocuğun kafası görünüyor demez mi hadi Zeynep dedi hadi 😢😢😢 bir kere çok güçlü hadi iki dedi veeeee 3050 gr 50 cmlik bir aslan geldi dünyaya 🙏🏻🙏🏻 O kadar güzel bir doğumdu ki doktorum bile çok şaşırdı bu kadar çabuk ve güzel bir sayılı gördüm diye 😊😊😊 bu arada kimse bu kadar çabuk olmasını beklemiyordu eşimde diğer çocuklarımı eve bırakmak için hastaneden çıkmış 😂😂 Allah’ıma şükür sağlıkla oldu herşey darısı bütün hamilelerin başına inşallah 🤲🏻🙏🏻💕💕💕💕