haklisinesracim canım bir dilim pasta ile aynı şekeri içiriyorlar.Zehirlemek filan yok.Canan hoca zaten şeker içeren her şeye zehir diyor.Haklı olduğu yerler var ama sen normalde hiç tatlı yemiyor musun? Öte yandan pirinç,patates,ekmek hepsi şeker.Bunları hiç mi yemiyorsun? Yemiyorsan yaptırma ama ben yiyorum şahsen.😅 O yüzden de yaptırdım.Tam 3 arkadaşımda gebelik şekeri çıktı.Diyet yaptılar.Korktum açıkçası.Doktorunu dinle.Kadın doğumcuların çoğu da öneriyor.