Hfzrmysa Ben yaptırdım bir sakıncasını görmedim şekerim de çıkmadı baygınlık geçircek gibi de olmadım gazoz gibi bir sıvı içtim aynı şeker oranının baklavada da olduğunu düşünüyorum. Yaptırmayıp sonradan gizli şeker ortaya çıkınca sorun yaşayanlar duydum . O yüzden bence yaptırılmalı . Benim doktorum yaptırmamı tavsiye etti bana bıraktı tabi gene de ben de yaptırmayı seçtim.