Şu yaptırmayın diyenleri anlamıyorum !
Delinin biri kuyuya taş atıyor kırk akıllı çıkaramıyor , Kadın Doğum doktorları bas bas bağırıyor şeker önemli , şeker Bebek ölümüne kadar götürür diye , yaptırmayın diyerek başkasının vebalini alıyorsunuz ...Belki yazdıklarınızdan etkilenecek ve şekeri olduğu halde yaptırmayacak belki bebeği zarar görecek bu durumdan ...
Canan Karatay yaptırmayın diyormuş bla bla .. Hangimiz Canan Karatayın dediklerine uyuyoruz ki ? Zaten kadının yemeyin dediklerini yemezsek şekerin ş’si kalmaz
O yüzden yaptırın ben yaptırdım ve gebelik şekerim çıktı , bilmesem şekerle zehirleyecektim bebeğimi , şimdi diyetle yoluna koyuyorum ..