MerveTaer Kızlar kaburgalarım dahil sırtım komple ağrıyor Doğum yakın mı göbeğim düşmedi hala korkuyorum
tugba04 MerveTaer bende 37 haftadayim gecen hafta kontrole gittim benimde bel ve sirt agrim cok oluyo hatta alt tarafima baski bile oluyodu doktorum normal dogum yaklastigi icin agrilarin artar dedi bakalim
VildanYaycili MerveTaer bugün kendımızı yordunuz mu ondan olabilir aykalarınızı yukarı dıkın 10 dk sonra ayağınızın altına yastık koyun yüksek tutun gecer hemen ınsallah