Kızlar sonunda bende dogurdum biraz zor oldu hatta baya zor oldu ama sonunda saglıgıyla oglum dünyaya geldi benim hikayem fazla uzun degil 21 haziranda normal dogumumuz olucak diye sabah 6da hastaneye yatışımız yapıldı bu arada benim açılmam 3 haftadır yarım parmaktı ve ben doktorum çatın dar demesine ragmen ısrarla normal dogum istedim sabah yatışım yapıldıktan sonra ebe baktıgında açılmam yine aynıydı yumuşaması ve açılması için fitil koyuldu saat 10da bakıldıgında açılmam yine yoktu ve suni sancı verildi ilk başlarda iyiydi kasılmalarım düzenli gelmeye başladı ve nst de çıkmaya başlamıştı ve bu süre zarfında hiç oturmak yok ebe sürekli ayakta suni sancı çekiceksin diye ısrarla söylüyordu bende hiç durmadım sancı odasında beni zorlayana kadar çektim saat 3 oldu kasılmalarım çok iyiydi 3 dk dk da bir geliyordu nst de hep 100 çıkıyordu artık dayanılmaz bir acı vardı 4 e kadar çektim o sancıyı ama korkutmam gibi olmasın gerçekten çok zor o 3dk da 2 dk da bir vurmaya başlayınca artık agladım duramadım ve bu süre zarfında alttan bakılmada çok oldu ve zaten sancı çekiyorum ona bakıldıkça dahada canım yanmaya başladı doktorum çatıma baktıgında 1cm olmuş senin normal yapman çok zor bebek hala yukarda bu sancılara ragmen şimdiye kadar kanala girmiş ve açılman çok ilerlemiş olması lazım acil sezaryana alınmalısın dedi ailem çektigim acılara ve aglamama dayanamadıkları için sezaryanla alınsın dediler işlemlerim yapıldı ve 4:30da oglum dünyaya geldi ama işkence gibi suni sancım devam ediyordu ve dikişlerden dolayı saatlerce agladım kendime gelemedim oglumu emziremedim şükürki sütüm hemen geldi sezaryandan sonra ama emzirmek o sancıyla beraber çok kötüydü kızlar bir gece hastanede kaldım doktorum ne zaman gazını çıkarırsan hastaneden o kadar erken çıkarsın dedi ve öylede oldu evime geldim çok sancılı ve gaz şikayetlerim geçmek bilmeyen kaburga agrılarım çok oldu şükürki bugün 3. Günümüz yürümeyi hiç kesmedim ve sürekli komposto çorba ve su kurtarıcım oldu sütümün artmasında oglumda emmeye alıştı rahat kavrayabiliyor kendi tutabiliyor memeyi bende artık daha rahat kimseden yardım almadan kendi ihtiyaçlarımı karşılayabiliyorum benim dogumum çok zor oldu kızlar rabbim herkesi tek nefeste kurtarsın sezaryan gerçekten bir tavsiyem degil sonuna kadar normal dogum sormak istedikleriniz olursa cevaplarım