ggzmkrcc kan için gidecekseniz yine de bir şey yemeden yiyin gidin ne olur ne olmaz .zaten şeker için 22.hafta sanki erken ya bana doktorum 24-25.hafta da gel şekerine bakalım dedi. Ne olur ne olmaz sen yemek yemede değerlerin değişir bir şeyler olur garantiye al zor ama birazcık sabret 🙂