Furkanrukye ocakta doğum yaptım . Bebekler genelde soğuktan değilde terleyip soğuduklarında hasta olurlar . Ben alta zıbın üste uzun kollu alt üst takım veya tulum giydiriyordum tulumun içerisine çorap birde . Çok fazla sarıp sarmalamayın terleyip soğursa daha kötü . İlk zamanlar elleriule kendilerni uyandırdıkları için kundak yapıyordun uyurken sıcacık oluyodu üstünede ekstra batteniye örtüyordum ama ince. Klimayla ısınıyoruz bu arada . Battaniye ve kundak biraz fazla aldım çnkü ilk zamankar kusmaları oluyor batınca yıkayıp kurutmak kışın zor oluyor . Özellikle sobalı evde yaşicaksanız oda sıcaklığını iyi ayarlayın terlememesine özen gösterin çok kat kat giydirmeyin . Sağlıkla büyütün bebeğinizi 🙏🏻