Kızlar kesinlikle kaşımaya bağlı ve pahalı yağlara asla gerek yok ben bebek yağı kullandım kaşıdığım yerler çatladı kaşımadığım yerler çatlamadı göğüs ve bacak kısımlarımı of dayanamıyorum deyip bile bile kaşımıştım karnımı hiç kaşımadım 39 haftanın içindeyim şuan belki bu günlerde bi iki çatlama olmuştur o da karnımı dolabın çıkıntısına sürtmüştüm yanlışlıkla öyle bi yırtılma meydana geldi ve çok kilo almamaya özen gösterin sağlıklı bir kilo alımı 10-15 kiloya kadar ancak olmalıdır olmuyor yapamıyoruz demeyin elbette oluyor benimde iştahım bi ara aşırı açılmıştı her dakika yemek yesem Abur cubur yesem doymuyordum sonra durdurdum dedim bir tek zararı kendime var Allah için eşim hiç sorun eden biri değil hatta ye al nolcak sanki yırtıl nolcak sanki takma bunları diyen biri ama ileride rahatsızlık duymayacağı anlamına gelmez göğüslerimi kaşıdığım içinde ayrıca kendim suçluyum gerçi aslında o dönemde yırtılacağım düşünmüyordum 4. Ayımda olmuştu yağ falanda kullanmıyordum o dönem sonradan başladım