Kızlar ikinci defa burada bir sıkıntımı paylasicam ilkindeki gibi beni daha çok demorileze edecekler Yazmasın Allah rızası icin. Geçen hafta carsamba günü hiç olmayacak şekilde günüm gelmeden alttan muayene yapıldı ve inanılmaz agrilarim başladı ertesi günü kanamam çoğaldı Cuma sabaha karşı suyum gelmeye başladı saat sabah 6 da hastaneye gittim sekizde bebeğim dünyaya geldi ogleden sonra bebeğimin göğsünde bir tuhaflık farkettim normal bir şekilde nefes alamıyordu kesik kesik hızlı hızlı doktora söyledim o da tuhaflığı farketti ve hemen yoğun bakıma aldılar kanında enfeksiyon bulundu.tanisinda sepsis yazıyordu Su anda cok kötü durumdayım benimle Doğum yapanlar bebekleriyle birlikte gittiler ben istediğimde emziremiyorum sevemiyorum koridorları ağlaya ağlaya geziyorum Bu durum erken doğan ve sezeryanla alınan bebeklerde oluyormus genelde Demem o ki beni ve bebeğimi o doktorun muayenehanesi mahvetti lütfen dua edin cok zor durumdayız ( şifa bekleyen herkese acil şifalar )😔😔