Minupa03 Biz 26+5 olduk çok şükür. 😇Ama bazen hareket ettiğinde veya tekme attığında vajina bölgesinde hissediyorum endişeleniyorum 😔 Sizde böyle hissettiniz mi ? bir şey olurmu?
BaharSefvan Minupa03 ooo hep orda hssedyodum hatta altıma yapcam sanıyodum😁taa ki 29. Haftamda doğum pozsyonunu alana dek😍
GuelGltkn Minupa03 evet canim bende tekmeleri bazen alta hissediyorum doktor normal suan ayaklari asagiya dogru oldu icin tekmeler orda hissediliyormus
Minupa03 BaharSefvan Çok sağol canım anneme soruyorum anne hisettin mi bende böyle bir şey ?diye hatırlamıyorum diyor ☺ ici mi rahatlattin çok sağol canım 😇
BaharSefvan Minupa03 annelere sorunca zaten kızıyolar😂 bizim zamanmzda böyle şeyler mi biliyoduk çok okumayın böyle şeyleri aklınızı bulandrmayın falan filan diyolar😂 bebiş pozsyon değiştikten snra göbegmde hssetmeye başladmm canm korkma senn de öyle olur allahn izniyle
Beyzakvrkk GuelGltkn valla bende aynı şeyi yaşıyorum alt tarafta hissediyorum kıpırtıları bazen korkuyorumda 🤷🏻♀️
Minupa03 Beyzakvrkk Evet bazen aşırı oluyor ama allah'ın izniyle hiç bir şey olmaz bebislerimize inşallah canım 😇