Misra ben bebek bir kaç aylıkken taşınacağım.O yüzden odasını bu eve kuramadım.Gittiğim yerde oda takımı alacağım.Şimdilik bununla idare edeceğim.Bir de vestiyer olarak kullandığım iki kapaklı dolabımı boşaltıp idareten onu kullanacağım.taşınmayacak olsam odasını kesin alır kurdururdum.bence en az 6 aya kadar onun odaya ihtiyacı olmuyor zaten tek ihtiyacı annesine yakın olmak.Ama onun ihtiyacı olduğu için değil benim hevesim olduğu için taşındığım gibi odasını halledeceğim.Taşınmayacak olsam ayrı anne yanı almazdım.Evet çok iyi bir şey ama gereksiz para harcamaya gerek yok diye düşünüyorum.