Öncelikle çok geçmiş olsun.14.5 haftalık gebeyim benimde kanamam oldu doktor 2 gün hastanede yatış verdi iğne ve ilaç tedavisi gördüm eve çıkınca 2gün sonra tekrar kanamam oldu doktor progestanı günde 3 kez kullan dedi normalde günde bir kez kullanıyordum.şimdi çok şükür iyiyim haftalık 5 iğneden 2 tanesini vuruldum inşallah kanama tekrar etmez 🤲🏻 (Bu arada doktor 1 hafta istirahat verde sadece tuvalete kalkıyorum)Rabbim acil şifalar versin