1gzm1 Esezgin alttan muayene sakıncalı diyorlar bi sorun oldumu banada 5+3 de alttan bakalım mi diye sordu doktor ben istemedim ama şimdi içim içimi yiyor
1gzm1 Canım baya geç duymussun ben 5gun sonra gidecem iste 7+4 olacak o zmn inşallah duyarim bebeğimi de gorememistim ben 5+3 de gitmistim
1gzm1 ikicocuklubiranne karından bakıldı keseyi gördüm dedi doktor bebeği göremedi 5+3 normalmi sizce
ikicocuklubiranne 1gzm1 5. Haftada bizde sadece keseyi görmüştük 6 haftada hem bebeği hem kalp atışını duymuştuk
Biyolog Bende 7 haftalıkken duydum canim. Ilk 4 haftalıkken kese görüldü net olması için 3 hafta sonra gittim
1gzm1 ikicocuklubiranne Rabbim banada duymayı görmeyi nasip eder inşallah o kadar çok istiyorum ki bunu Rabbim büyük🙏
Afgjkkl Bende hala duyamadim gittigimde doktor keseyi gordu iki hafta sonra gel dedi 1 haftam kaldi ins duyarim bende
1gzm1 Afgjkkl inşallah canim aynı doktor banada öyle soylemisti 3 gün kaldı iste 3 gün sonra gidecem hastaneye inşallah duyarız canim
1gzm1 Deletedmom0032 aaa maşallah canım cok erken duymussun maşallah karindanmi duyuldu 5+4 de maşallah masallah