Ben 3 gün oldu sezeryan oldum mecburiyetten acilmam ilerlemedi kesinlikle tavsiye etmem imkanım varsa normal yapın sezeryan çok zor doğrulamıyorsunuz bebeğime bakamıyorum doğru düzgün normal yapan arkadaslarim aynı gün kendilerine geldiler benim halim perişan keşke imkanım olsaydı normal olsaydı diyorum ama kader