Hll Zhlcnr benim sezeryan oldugu icin bi gün önceden gitmistim☺️Uzun bir sürede rahat ettim. İkincide de aynısını yapacagım inşallah. Ama normal dogumda gün belli olmadgndan daha zor galiba bu durum☺️
Zhlcnr ozgeyigit aynen benımde çar kontrol var gıtmeden yaptırıcam 37+5 oluyor geç bı hafta daha bekleyom dedım ama korkuyorım bırden gelır fılan
ozgeyigit Zhlcnr ben 36 hafta oldum 8 Temmuz da randevu var 7 de alırım ne yapayım 🙄 Temmuz sonu Doğum sence gitsem mi 7 Temmuz’da
Sencer60 Ben 33.haftadayım yarın gidicem birde 37 38. De gitsem olur herhalde simdilik hersey normal ama bakalim artik