Benim annem bundan yaklasik 12 sene once gecirdi dis gebelik 🙈 Testte hamile oldugu cikip, bir kac gun sonra siddetli agri ve kanamayla hastaneye kaldirmistik, once dusuk yapiyor dediler, sonra kadin doguma yonlendirip doktor dis gebelik anneyi zehirliyor diyerek acil ameliyata aldilar annemi. O zamanlar annem 37-38 yasindaydi, yasida oldugu icin yumurtaligini almislardi.