Papatyam85 degil randevu alip gidiyorsunuz ebe polikliniginde bakiliyor. Benim tercihim erkek doktor olmadigi icin sorun yasadim. Birde arastirmada ogrenciler cok . Soyle diyim siz doktorun adina aliyorsunuz ama o foktor sadece raporlara bakmakicin geliyor. Sizi asistani muayene ediyor. Onun yanindasa mutlaka bi ogrenci oluyor ben gittigimde erkek ogrenci vardi. Kesinlikle kabul etmedim sormalari gerek. Bana sormadilar. Ustelik eside iceri almiyorlar. Devlete gidin ondan iyi. Deney faresi gibi hissediyosun kendini. Ben baya olay cikarttim sonra zaten almanyaya geldim.sinem hanima randevum vardi agrim var diye acil gitmistim yinede cocuga kabul etmedim alttan bakti kadin o gormedi perde arkasindaydi