Aysegul97 a101 ağda bandı ile :) fakat çok hassas olduğu için o bölgeler alırken deriyi de hafif aldı. Sonra minik minik sivilcemsiler cıktı alerji gibi. Iki gun kızarıklık geçmedi. 5 güne sivilcemsilerde gitti. Eğer epilasyon aleti ile alsaydım böyle olmazdı sanirim. Neyse 5gunden sonra kaymak gibi bir cilt oldu iki haftadır çıkmadı tüyler şimdilik 🙂