Mervebekir Bebek33 sabah kahvaltıdan iki saat sonra içebilirsin. Süt ürünleri ve çayla tüketilmiyor. Tüketiyorsan da arasında iki saat olmalı. Ben kahvaltıdan iki saat sonra içiyorum çok rahat oluyor.
DuyguDuman Bebek33 eğer akabinde kahvaltı yapıp peynir yumurta vs yiyorsan olabilir belki çünkü süt ve süt ürünleriyle karışmamalı en az 1,5 saat
Adves Bebek33 Ayni durumu ben yasadim doktorum tok.karni.da icebilirsin dedi ac karni bulanti yapiyor cunku
Zehralismail Bebek33 evet canım. Yatmadan en az bi saat önce yeme içmeyi kes. Özellikle çay ve kahveyi. İlacı atıp yatarsın. Şifa olsun inşallah ❣️
nurkiyak Bebek33 emilimi daha kolay oluyor aç olunca ama bana direkt aç karnına dokundu o yüzden yemeklerden 2 saat sonra alıyorum çok iyi degerlerim
Bebek33 nurkiyak yatmadan önce içtim dün gece iyiyim şu an.bakalım bu şekilde içmeye devam edicem inşallah iyi olur