Bir çoğumuzda olan bir durum bu gayet normal endişelenmene gerek yok :) son aylarda ya da doğurduktan sonra dökülüyormuş öyle söylüyorlar. Ama çok rahatsız oluyorsan ve 9 ay nasıl beklerim diyorsan ufak bir ağda işiyle çözebilirsin. Ben aldırıyorum başından beri, 39 haftalık olacağız bir sıkıntı yaşamadım