Fatmisko Deletedmom3 bende önce ovülasyon testinde gördüm sonra idrar testi yaptım çıktı canım aynı yumurtlama gibi olmuştu test
Assoonn Evet canım ben öyle öğrenmiştim adetten sonda ovulasın yapmıştım adetim geçince de dedim galiba adet düzensizliğimden dolayı ikinci defa yumurtluyorum ovulasın testi yapmıştım ve t çizgisi c den çok çok koyu çıktı ve hamileydim
Kumsal09 Bende ovulasyon testinden öğrenmiştim. T çizgisi c den çok çok daha koyu çıkmıştı ertesi gün gidip gebelik testi almıştım.
Deletedmom3 Becerebilirsem foto aticam ben hamileyim testleri arkadasima verdim o da bugun yarin adet olcakti ovu test yaptik nasil oldugunu gostereyim diye cift cizgi cikti
Deletedmom3 Fatmisko ya ben hamileyim zaten ayy cok heyecanlandim ovulasyon testini arkadasima vermistim nasil oldugunu gostermek icin denedik onda böyle cikti kizi heyecanlandirmakta istemiyorum ama ben cok heyecanlandimmm birde sat tarihlerimiz aynii ayy ayni zamanda dogurcaz o zmaan oleeyy cok tesekkur ederiimmm cok sagolunn
Deletedmom3 Assoonn kanda b hcg baktirdik negatif maalesef oysa ben cok umutlanmistim ama sanirim yumurtlama yakaladik o biraz sevindirdi