gizemmhmt Kızlar park yatak aldım. Ama içine nasıl bi yatak almalıyım. Kaç cm olmalı. Pamuk alıcam o kesin. Visco iyi değil diyorlar, yün zaten almam. Ama kaç cm olsun, marka ne olsun falan, kullanan önerisi olan var mıııı 💕
Ebru0101 gizemmhmt bende aldım yeni geldi hatta baktım gayet güzel banada viskoyu çok önerdiler bebek içine çökmüyor n11 den aldım çokda güzel
gizemmhmt Yaser27 park yatağı ordan almadım canım yaa. Oraya mı gitsem yatak için, iyi bilgi veriyorlar mı. Sen hangisini aldın
PakizeMehmet Bende ilk katına visco aldım ikinci alt katına maxi cosiden yaylı yatak aldım inşallah iyi çıkar hepsiburada indirim günlerinden aldım
Ebru0101 gizemmhmt vallahi ben baktım baya sert geldi bana hatta arkadaslarım kyllanıyordu onlar önerdi almışlardı
Lutfenbekleyiniz Ben park yatagi da icinin yatagini da civilden alsum .kujju marka internet satisi var 90 lira falndi sanirim feemuarli alezli
OguzKaganm Kraft pamuk yatak almıştım oğluma çok memnun kaldım kızımada aynısını kullanıcam inşallah :) civilden almıştım bende.
Semrasem [url=http://hizliresim.turkiyepanel.net/upload/7279c344-7BD8D272-070B-4733-94D5-3D36D352EE31.jpeg][img]http://hizliresim.turkiyepanel.net/upload/7279c344-7BD8D272-070B-4733-94D5-3D36D352EE31.jpeg[/img][/url] Bu yatak nasıl sizce pier cardinin kraftın yarısı fiyatına
Pdr Beşiğin içini ölçün ona göre alın. Ben moje markalı pamuk yatak aldım, çok beğendim sertliği iyi ve kılıfı krem renginden az koyu, iki katlı pakete konmasına rağmen ortası yükselmemişti. 100 tl n 11 den aldım.