Atikeemre14 Esraarse suan aynı derten hastanedeyım ntsy baglayacaklar nefes aldıkca sag tarafım yırtılıyormus gıbı hıssedıyorum 😔
Fatmanuurcelik Esraarse Benimde öyleydi canım doktor kendisi muayene ettikten sonra birde genel cerrahiye yolladı apandisit olabilir diye tehlikeliymiş apandisit. Eğer geçmezse doktora git mutlaka önemli bişeybu
muserrefdmrt Canım bende aynındurumdayım benim sol tarafım acıyor sanki kesiyotlarmış yırtılıyormuş gibi doktorum kas agrısı dedi dinlenerk istirahatla gecer dedi
Baloglummmmm Benimde öyle ya sol tarafım cok fena agrıyor kesılıyormus gıbı agrıyor cok su iç dedi dr enfeksıyona meyıl verme dedi