Merhaba arkadaşlar 37.ci haftamda suyum geldi sanarak hastaneye gittim Dr um da gel dedi ama muayene etmeden gerekenleri nöbetçi Dr'a söyleyip nst sancima bakıp gitti.aksam ustuydu.ama test yapılıp akıntı olduğu tespit edildi tabi o anda başka Dr çatı muayenemi yapmış oldu.benim kendi Dr um ise çatı muayenesi yapmadan direk sezeryan dedi ben demiştim hani catimin dar oldugunu.kendisinin muayene edip karar vermesi gerekmiyor mu sizce?Salı kontrolum var ve ısrar edeceğim bir umut normal doğum demesini bekliyorum çünkü 😌😌